torsdag 30 september 2010

Reklammation igen ... suck

Idag har vi haft en helt underbar höstdag med frost på natten och sol och blå himmel på dagen. Günther och Anders har inte setts till så mycket då de håller på och slår ner stängselstolpar lite längre bort från huset. Jag och Lovisa passade på och ta lite fina foton på fåren då vädret var optimalt och eftersom dom skall klippas imorgon och då ser de lite lustiga ut.

Eftermiddagen spenderade jag och barnen på mediamarkt eftersom jag var tvungen att återigen reklammera vår skrivare. I helgen slutade den helt plötsligt att skriva ut svart bläck.  Samma fel hade vi för tre månader sedan. Hoppas nu verkligen inte att det tar en hel månad igen innan vi får tillbaka den. Tog även lite bilder på lillstugan då det var så otroligt vackra höstfärger, samt så speglade det sig så fint i dammen då det var vindstilla. Eller vad säger ni om bilden här nedan ... är det inte helt otroliga färger.






4 kommentarer:

Anna sa...

Jättefint, du kanske ska byta karriär till fotograf:)!?! Hoppas det går bra med fåren! Va gör ni med all ull? kram kram

Emma sa...

Hej!
Anna tipsa om er sida. Himla fint! Skönt för mig att surfa in o se lite natur, ser inte så mkt här i storstaden. Jag kommer gärna å hälsar på när jag är hemma o ser hur de går för er!
Kraaam Emma

Linda sa...

Godkväll Emma! Kul att du tyckte om hemsidan. Den är inte helt klar ännu, men så fort jag får lite ledig tid (oftast kvällstid) så försöker jag fixa lite. Har varit inne på din blogg, den var läsvärd ... håller med om mycket dock kom jag inte på något intelektuellt att kommentera med, så jag våga inte skriva något. Väntar med entusiasm på ytterliggare inlägg. Kram på dig!

Cecilia sa...

jo jättefina bilder och så klart med så söta motiv kan det inte bli annat!