tisdag 29 oktober 2013

Våran nya lilla hjälpreda :-)

Måste bara visa er vilken söt liten hjälpreda vi har fått inne i styckeriet. Hjälpredan har korv som älsklingsmat (eller egentligen allt som går att äta tror jag, förutom spenat och oliver det gillar han ej), och därför fick han naturligtvis hjälpa Björn lite när han gjorde färskkorv. Jag tyckte han kunde hjälpa mig när jag tejpade köttlådor, men det var tydligen inte lika roligt.
Mums, dessa får jag äta till middag idag.

Alltid lika roligt att jobba/leka med Björn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Vincent!! Då hoppas vi att det finns korvar kvar till oss, när vi kommer hem. Kram från Morfar och Ulla

Anonym sa...

Åå, va söt han är, Simon alltså:)! Karro och Robban var supernöjda med korvarna, så dem måste jag testa ngn gång! KRam kusin Anna