tisdag 3 april 2012

Godkännd annons i SLA idag?

Idag annonserade vi i SLA för första gången .... och det gick ju så där bra med svenskan :-)
Tur att jag har en man som inte är svensk som jag kan skylla på (dock var det ju faktiskt jag som skrev ihop annonsen...). Såg felet igår kväll, men då var det ju för sent att ändra. Kan dock tycka att SLA själva borde upptäckt skrivfelet när det gör sidolayouten ... men antagligen gör de inte det ... men, men, jag antar att alla förstod vad vi menade.

Vad var det vi annonserade om är det kanske flera som undrar över .... jo, att det nu äntligen finns grill- alt köttlådor med lamm eller nöt för 119:-/kg att köpa hos oss. Känner ni er sugna men lite osäkra på hur det fungerar, ring så förklarar vi.
Vågar faktiskt lova er att ni aldrig kommer vilja ha något annat kött än det som ni köper här, eftersom jag vet hur petig och noggrann min man är när det handlar om kött.

Förresten inatt kl 2, föddes den första kalven efter tjuren Faust. Günther och Björn var med och kollade så allt gick bra men det var inga problem trots att kossan var en första kalvare.

Inga kommentarer: