tisdag 22 februari 2011

Dagarna bara flyger fram ...

Har inte haft så mycket tid över för bloggen nu det sista, så innan jag går och lägger mig, tänkte jag bara lägga in en kort lägesrapport för att hålla er uppdaterade.
Groventrén samt klädkammarn för stallkläderna är så gott som klara. Blev väldig bra om jag får säga det själv! Nu fattas dock några krokar som jag vet finns på Ikea, så jag kanske kan ta en tripp dit till helgen får se. Klinkersockeln fattas också, men den får Günther ta när han har lite tid över.
Min bil är ihopmonterad igen och besiktigad (skönt). Fattas nu bara lite färg där bucklan var, men innan det kan fixas måste det bli lite varmare först.
Annars så har vårt vedförråd tagit slut (mitt i denna härliga kyla) så nu har Günther lånat pappas traktor och skogsvagn och börjat köra hem lite stockar. För tillfället försöker vi elda lite halvtorr/blött ved och det går väl så där, när det är -20 grader ute.
På kvällstid så har det varit mycket bokföring för min del ... börjar dock se ett ljus i mörkret där framme .... läängtar!

Så, god natt allesammans och sov gott!

Inga kommentarer: